piatok 19. apríla 2013

Teplúčko :)

KONEČNE TEPLO! :) Celý týždeň je pekne slnečno. Zo skrinky som po dlhej doby vytiahla šaty, ktoré som dnes aj mala v škole. Na letné nákupy som už  v podstate aj bola a kúpila som si všelijaké nohavice :) Môžte sa tešiť, že vám moje nové veci ukážem. ;P Včera som aj vytiahla korčule a 3 hodiny som sa na nich premávala po sídlisku! Bola som si už aj s kamarátkou zahrať voleyball takže super! ;D V stredu som bola na zmrzline a zaujímavé, že ma nebolí hrdlo :D
Už sa strášne teším na leto a čo vy? :) Ako ste vy strávili prvé teplé dni ? :P


To mi pripomína, že potrebujem nové slnečné okuliare ;D

Úžasné šaty:'O
Konečne zmrzlina! Dosť mi cez zimu chýbala :D Aká je vaša obľúbená príchuť? :) Moja čokoláda a vanilka :P




+skvelá GiveAway u Nicol :) ----> TU! :)

2 komentáre:

  1. Ja som to krasne pocasie stravila s hnisavou anginou, horuckou a bolestou hrdla v posteli :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. No to viem a ľutujem ťa Sofi :D Ale neboj teplé dni ešte budú :P :) A kedy prídeš do školy? :O

      Odstrániť